ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﺗﻨﺎﺳﺐ ﺷﻬﺎﻣﺖ ﺁﺩﻣﯽ ﮔﺴﺘﺮﺵ ﯾﺎ ﻓﺮﻭﮐﺶ ﻣﯽﯾﺎﺑﺪ...به من می گفت تو لذت موج سواری روی این موجای باشکوه رو از دست میدیچون همه ش داری به پایان فکر میکنی.اونموقع سنم کم بود نمیتونستم بنویسم بی خاکستر شدن کی نو توانی شد ؟نمیتونستم معنی پایان رو براش معنی کنم . معنی اوج رو . فروکش کردن رو....این پایان ها هیچ وقت برا من پایان نبودن مثل عوض کردن یه لباس بودن و پوشیدن یه لباس نوتر .شاید بهتر.دیگه این پر از نور...
ما را در سایت پر از نور دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 22:41